Uitzonderingen

Vanwege de lockdown kan ik niet terecht bij mijn therapeutes. Zij vallen niet onder de uitzonderingen. Fysiotherapie wel, maar haptonomie en shiatsu niet. 

Ombegrijpelijk! Shiatsu is niet alleen mentaal maar zeker ook fysiek goed voor de gezondheid. Het is toch niet voor niets dat steeds meer bedrijven intern een shiatsu massage aanbieden? 

Dat corona leidt tot mentale klachten wordt niet (meer) ontkend. Waarom daar niets aan doen? Waarom alleen dat slappe gelul "kijk naar elkaar om". Dít helpt niet. Er is meer nodig. 

Hapto- en shiatsu-therapeuten helpen mensen om zich beter tot zelfs goed te voelen. Geef hen dan ook de ruimte. 

Het waarom is wel duidelijk: de overheid wil het volk kapot maken. 

Toch hoop ik gauw weer naar mijn therapeutes te mogen. Ik verlang naar de goede zorg. 

Reacties

Populaire posts