5 'tips'

 Van mijn holistische shiatsu massagetherapeute ontving ik een e-mail. Hierin een tip om pen & papier te pakken, vijf vragen én de antwoorden op deze vragen op te schrijven. In deze blog een deel van de vragen én antwoorden. In een andere blog vind je andere (vragen +) antwoorden.

  1. Wat was er moeilijk of vervelend afgelopen jaar, welke emoties horen daarbij, hebben deze emoties wel hun verdiende aandacht gehad? Ik vind het doorstaan van de Corona-crisis, het omgaan met de ziekte van mijn vader moeilijk. Hier horen de volgende emoties bij: Corona (boos + bedroefd), ziekte vader (bedroefd + bang), . Het verdient nog meer aandacht.
  2. Wat waren de mooie dingen dit jaar, wat was er allemaal fijn, waar heb je van genoten, waar ben je trots op? Mooie 'dingen': Shiatsu massage/therapie, hapto-therapie, tantra massage + meditatie, interview voor & in personeelsmagazine, verslag van het interview op intranet. Fijn: Shiatsu massage, hapto-therapie, tantra massage + meditatie. Genoten van: tantra massage, shiatsu massages. Trots op: jaarcontract bij werkgever. 
  3. Wat heb ik geleerd in 2020? loslaten, overgave
  4. Wat geeft me rust? Shiatsu therapie + -massage, hapto-therapie, wandelen, tantra-massage +-meditatie 
  5. Wat neem ik mee naar 2021, wat is er zo goed bevallen uit nood, omdat alles anders moest dat je het op deze manier wilt blijven doen? Hapto-therapie, shatsu-terapie +-massage, Link050 themacafé's

Reacties

Populaire posts