Bezoek, bezoek, bezoekje

Op donderdag 2 juli (niet gepland en ongewenst), zaterdag 4 juli en vandaag zondag 5 juli ben ik op bezoek geweest bij mijn vader.

Donderdag was ik er alleen, gisteren + vandaag samen met mijn moeder.

Donderdag vroeg ik aan mijn vader om een mandela voor mij te kleuren.
Waarbij ik aangaf dat ik er vandaag weer zou zijn, mij verheugend op een kunstwerkje. Hij had het zaterdagmiddag al voor me klaar liggen.

Donderdag heb ik ook een korte versie van Memory met mijn vader gespeeld. Het spel was al verdeeld in twee helften (ieder 18 paren). Nu speelden wij van een helft 10 paren.
Met 8 - 2 won mijn vader.

Zaterdag speelden we de gehele helft. Met zijn drieën: mijn vader, mijn moeder en ik. Eindstand: 10 voor mijn vader, 6 voor mijn moeder, 2 voor mij.



Vandaag hebben wij het spel 'Rondje Groningen' gespeeld. Mijn moeder las de vragen op. Mijn vader en ik schreven ieder onze antwoorden op een papiertje. Na een spannende strijd bleek mijn vader met 13 vs 12,5 te hebben gewonnen. Hij had de smaak te pakken, en beantwoorde nog 5
bonusvragen.


Volgende week, zondag de 12e juli, ga ik weer bij hem op bezoek. Misschien dat ik hem dan eens laat zien wat ik doe voor mijn werk.

Reacties

Populaire posts