Op bezoek?

Ik vertelde al: mijn moeder mag sinds vrijdag 5 juni 1x per week, gedurende 45 minuten per keer, bij mijn vader op bezoek. Zoals je al eerder hebt kunnen lezen: mijn vader woont in een verpleeghuis.

De afgelopen dagen had mijn vader zijn jas aangedaan en richting de uitgang gelopen. Een medewerkster had hem gevraagd "wat ga je doen?" Hij had geantwoord "ik ga naar mijn vrouw".

Vanmiddag hoorde ik dat zij hem zo rustig vinden. Alsof hij zich verveelt. Ik denk dat hij mijn moeder heel erg mist. Toen hij nog niet in het verpleeghuis woonde klitte hij aan mijn moeder. Als ze stond te koken, dan stond hij bijna voortdurend op haar tenen.

Omdat ik niet iedere week bij mijn ouders kwam zal hij mij waarschijnlijk niet zo missen, maar nu hij daar woont mis ik hem enorm.

Zaterdag weer een tuinbezoek. Ik hoop dat ik hem ook gauw in het verpleeghuis mag bezoeken!

Zondag 21 juni is het Vaderdag. Hopelijk is het dan prachtig weer. Mijn vermoeden is dat ik dan namelijk nog niet in zijn kamer mag komen.

Reacties

Populaire posts