Collega ziek?

Een van mijn collega's voelt zich niet lekker. Ze twijfelt of ze aan de huisarts zal vragen of ze kan worden getest op Covid-19. De ziekte die ook bekend is onder de naam Corona.

Bij het woord Corona denk ik niet langer aan bier. Heel spijtig! Ik kon genieten van dit drankje. Nu, na bijna een half jaar leven met beperking van mijn vrijheid, ben ik toe aan Desperado. Zo wanhopig voel ik mij.

Morgen een pubquiz op mijn werk. Ik denk dat het niet wenselijk is dat ik alcohol drink tijdens het spel. Dit omdat ik het spel in een gebouw van mijn werkgever.

Mijn collega's die thuis werken hebben dat probleem niet. Of je beter kunt nadenken als je alcohol drinkt tijdens het spelen? Ik smacht naar bier en borrelhapjes! En ik verlang er naar om mijn collega 'office babe' in levende lijve te zien.

Reacties

Populaire posts