Zonnig

Vandaag, zaterdag 30 mei, de dag voor Pinksteren, is het zonnig en lekker warm maar niet heet.

Samen met mijn moeder gaan we op bezoek bij mijn vader (helaas weer een hekbezoek want er is nog geen bezoek toegestaan. Vanaf dinsdag 2 juni zal een vaste bezoeker welkom zijn. Hij/zij mag wel vervangen worden als de vaste bezoeker niet beschikbaar is.). Met hem gaat het goed. Hij ziet er goed uit en oogt vrolijk. Ondanks dat hij zo stil is.

Na het bezoek zijn we op zoek gegaan naar geocaches. Hiermee hadden wij geen geluk. De locatie van de eerste cache konden we niet eens vinden. Op de plek van de tweede cache viel ons oog niet op de cache. Helaas pindakaas!

Ik hoop dat ik al heel binnenkort mijn vader weer in de armen kan nemen. Voorlopig zal het, als meerdere gasten op bezoek mogen, wel niet mogen vanwege de 1,5 meter regel. Het is om te janken dat omgang emotioneel zo afstandelijk moet zijn.

Reacties

Populaire posts