Evenementen

Op dit moment geldt er tot 1 juni een verbod op evenementen.

Er zijn mensen, onder andere burgemeesters van grote steden, die voorstanders zijn van verlenging van het verbod tot 1 september en wellicht tot 1 oktober.

Zelf heb ik deze week vernomen dat mijn vakantie(werk) niet doorgaat in de gebruikelijke vorm. Of er een alternatief programma komt, en zo ja hoe dat eruit gaat zien, is nog niet bekend.

Afgelasting van de voetbalcompetities tot 1 oktober lijkt me prima. Ik hoop in dat geval zelfs dat van uitstel afstel komt.

Geen concerten en dergelijke tot 1 september of 1 oktober zou ik niet erg vinden maar ik kan het concert van the Blue birds dan voorlopig wel vergeten.

Wat betreft mijn verschillende "baantjes" als vrijwilliger: ik ga er vanuit dat dit pas na de zomervakantie hervat wordt. Spijtig, maar het is niet anders.

Ik sluit, net als collega's, namelijk niet uit dat de doelgroep bij een einde van de beperkende maatregelen zelf nog huiverig is om naar activiteiten en bijeenkomsten te komen. Wat ik gezien de doelgroep niet raar vind.

Zodra ik zelf weer naar borrels kan is dat een geschikt moment om Corona te bestellen. Nu is de crisis zo groot dat Desperado meer op zijn plaats is. Met een paar schijfjes citroen.

Heel knap dat er mensen zijn die limonade kunnen maken van citroenen.

Reacties

Populaire posts