Wie is de mol? 2020 deel 6.1

Eindelijk, eindelijk, eindelijk maar dan toch: Claes is afgevallen.

Voor het seizoen van start ging hoopte ik van harte dat hij de persoon zou zijn die als eerste afviel. Helaas, dit heeft tot en met de vijfde aflevering geduurd. Anita, Tina, Jaike en Johan gingen hem voor.

De opdrachten van de zesde aflevering:
- Voice mol = de kandidaten moesten in een groot maïsveld op zoek naar telefoons. Door de afstand tussen de toestellen te meten zouden zij een telefoonnummer kunnen berekenen waarmee zij spelleider Rik konden bereiken.
- Vak werk = Master Mind. De spelers en speelsters moeten zorgen dat ze in de juiste volgorde van links naar rechts gaan staan, en dat de juiste persoon het geld ophaalt bij Rik.
- Alles kenners = in een soort doolhof hangen enveloppen met hierop namen van molloten. (Een molloot is iemand die fanatiek op zoek gaat naar hints, die beelden stilzet om te zien of er een verborgen aanwijzing is die vertelt wie de mol is.

Wat ben ik blij dat ook mijn naam op een envelop te zien was. Ik verheug mij erop de envelop te ontvangen.

De laatste weken is Rob Dekay heel verdacht. Is hij te opvallend of is het weer een fraai staaltje van de productie? Mijn vermoeden zegt dat het laatste het geval is. Rob wordt verdacht gemaakt om de kijkers op een dwaalspoor te zetten. Toch zet ik nog de meeste punten in op hem.

Wie is de mol? Ik heb geen idee. Mijn hoop is dat Buddy Vedder de volgende afvaller is. Wat een irritant pubertje is dat! Bad cop? Dat niet. Gewoon een vervelend gastje.

Reacties

Populaire posts