Wie is de mol? 2020 deel 5.1

'Aangeraakt'

De titel van de aflevering. Heeft de mol iets aangeraakt? (Nathan) Óf heeft Johan de waaier aangeraakt waar de naam van de mol opstaat? Nóg een optie: de mol is aangeraakt door de laser. (Mil of Nathan)

Helaas viel Johan af. Niet geheel onverwachts voor mij. Ik had hem bij de afvallers in de afleveringen 5, 6 en 7. Daarbij hoopte ik wel op de volgorde: Claes, Buddy, Johan.

Nathan en Johan zien het vraagteken niet. Een rood object tussen roze dingen, het valt dus niet heel erg op, maar knullig is het wel. In deze opdracht is Nathan verdacht. Zoals Emilio Guzman zegt in 'Moltalk'.

Het verzamelen van letters oogt als een actie van een goede kandidaat, maar het gaat uiteindelijk om het geld.

Leonie is geraakt door de aanval van Buddy.

Rob heeft de letters M, O en L aangeraakt? Dit geldt ook voor Claes. M.W., Miljuschka Witzenhausen. Is zij de mol?

Chinese les. Deze kennis moet de wetenschap opleveren wie de mol is. Kennis is macht!

Mol Mil zegt "ik zie mijn naam!" Is zij de mol?

Reacties

Populaire posts