Wie is de mol? 2020 deel 2.1

Taxi! Taxi! Oh nee, de kandidaten hoefden niet te roepen. Zij werden opgepikt door een afhaalchinees.

Omdat de kandidaten geen Chinees spreken en de taxichauffeurs geen Nederlands noch Engels konden de kandidaten bellen naar Chinese restaurants in Nederland.

Leuk, sta je 's morgens vroeg satéstokjes en pasteitjes te maken word je gebeld door een ex-voetballer of een modeontwerper. Die vraagt of je iets wilt vertalen en dan krijg je een persoon aan de lijn die een of ander vaag dialect spreekt.

Ik zou de chauffeur van Rob & Nathan een contract aanbieden om het programma Taxi, wat in Nederland bekend werd met Maarten Spanjer, daar op te nemen. "Mevrouw, waar gaat u naar toe?" "Ik ga naar mijn werk." "Zo, zo. En al zo vroeg?" "Ja, ik hou niet van te laat komen." "Is dat ooit gebeurd? Bent u wel eens te laat gekomen?" "Ja, een keer. Toen hadden een paar rare Nederlanders mijn telefoon gejat. Ze zeiden dat ze dit nodig hadden voor een spel. Dit werd opgenomen voor de Nederlandse tv of zo. Een van hen deed heel raar. Hij zei "we win, we win, joehoe!" Een van de vrouwen pakte mijn telefoon vast. Volgens mij wilde ze mijn telefoon jatten." "Oh ja, nu herken ik u." "Ik herken u ineens ook. Heeft u nog een biertje gedronken met die twee rare mannen?" "Oh ja, het was heel gezellig. De een zong een liedje voor mij en mijn gezin, de ander leerde mijn kinderen trucjes met een voetbal." "Oh." "En ik ontmoette nog een vrouw die mijn vrouw heeft geleerd hoe je cheesecake maakt." "Oh." "U bent niet echt spraakzaam hè? Zullen wij ergens een borrel gaan drinken?" "Hm." "Ik ken een leuke kroeg die zit op Binhu-straat 13." "Hm." "Okay, dan niet." "Ik maak voorlopig geen ritje meer. Goede tip was dat van die verwarde vrouw. Ik vraag me af of ze ooit is gevonden."

Wat een chaos. Helaas is ook deze groep veel te klef. Buddy en Claes vind ik vreselijke kandidaten.

Mijn verdachten: 1. Jaike, 2. Miljuschka, 3. Leonie.

Reacties

Populaire posts