Uit de oude doos 8

8

Ons vertrekpunt is station Shinjuku.


Samen gaan wij op reis naar het land van de rijzende zon. 
We zullen naar het Hachi-monument gaan. 
Ongelooflijk trouwens hoe trouw een huisdier kan zijn.

Zo trouw wil ik aan jou zijn, lieve schat! En jij hopelijk aan mij. 
Ondanks dat in een karaoke-bar zal worden bevestigd dat jij van ons de persoon bent met de zangkwaliteit. 


Als ik jou toezing "Stay with me, 
because you are all i need!
klinkt dat vals maar mijn gevoel is ... 
mijn geweten is zuiver, 
de liefde is puur. 


Ik neem je mee naar mijn 'roots'. 
Het land waar mijn wortels liggen. 
De zaden voor onze relatie zijn pas later gezaaid. 
Wij oogsten geluk. 


Als samoerai doen wij aan origami en schikken wij bloemen. 
Ik geef jou een pracht boeket want dat ben jij waard. 


Reacties

Populaire posts