Uit de oude doos 5

80 : 20

Wie zijn de mensen in jouw omgeving van wie jij het gelukkigst wordt? Breng meer tijd met hen door, en mijd de 20% die jou minder brengt!

Een goed en logisch advies, in mijn ogen. Ik heb dan ook besloten te stoppen met activiteiten (vrijwilligerswerk). Al "moet" ik nog wat afronden (financiële administratie) en voor de overdracht afstemmen hoe het zit met verschillen in boekhoudkundige documenten.

Irritaties en conflicten die verband houden met het vrijwilligerswerk hebben mij doen besluiten om niet te schipperen met de beschikbare tijd, maar om te stoppen met mij inzetten voor een project.

Meer tijd doorbrengen met personen die mij gelukkig maken. Dat is wat ik toch al graag zou doen. Ik wil zo graag bij jou zijn, schat! Ik kan geen moment zonder jou. Geniet iedere keer weer als wij samen zijn.

Jij bent zo lief, met een geweldige schoonheid: uiterlijk én vooral innerlijk. Jij bent niet alleen mijn soulmate maar ook mijn maatje. Ik zou het liefst 100% van de tijd bij jou zijn. Omdat wij niet hetzelfde werk doen, zal het iets minder kunnen zijn. Neem jij genoegen met 90%? Ik wel, want ik hou van jou!

Reacties

Populaire posts