Uit de oude doos 4

Overnachten of overpeinzen?

Dit verhaal is niet eerst op papier geschreven. De eerste versie is meteen op de computer getypt.

In de periode dat ik mij niet kon concentreren op het voltooien van een roman en de deadline met rasse schreden naderde, nam ik de gewoonte aan om mij verscheidene dagen achter elkaar, soms een hele week, "op te sluiten" in een hotel in mijn woonplaats.

De luxe om in een hotel te overnachten, in plaats van thuis te blijven, kan ik mij niet of nauwelijks veroorloven. De telefoon en computer uitzetten én uitlaten is dan een betere oplossing.

Jammer, want ik zou graag een week met jou verblijven in een hotel. Of een hostel, mits daar aparte kamers zijn. Als ik alleen zou moeten zijn, en mij een week zou laten "opsluiten", zou ik jou al binnen een uur vreselijk missen! Zeker als ik jou ook niet spreek middels What's app of Messenger.

Samen op vakantie, en dan van bed & breakfast naar bed & breakfast trekken? Iedere ochtend samen een beschuitje eten, iedere avond toosten op liefde & geluk? Basic, maar zo romantisch? Oh, was het maar realiteit en geen verhaal in een roman.

Ik overpeins de dingen die ik moet doen, de zaken waar ik mee worstel én al mijn gevoelens. Met jou kan ik daar over praten, met jou kan ik sparren. Dit geeft mij rust, en meer positieve gevoelens. Dat is, meer dan zoenen, vrijen of zelfs het hebben van seks, liefde voor elkaar.

Ik hou van jou! Het is een van de weinige dingen die ik écht voel. Omdat voelen voor mij moeilijk is, ben ik heel blij dat je mij dát kunt laten voelen. Daar mag jij heel trots op zijn. Het geeft aan hoe goed jij bent, mijn Supermeid!

Reacties

Populaire posts