Uit de oude doos 16

Soul to soul

We wandelen langs de boulevard, onder de zwarte, ritselende bladeren van de bomen, in en uit het licht van de lantaarns.

Hand in hand. Geliefden. 2 personen die ieder apart onzeker zijn maar, elkaar steunend, een sterk team en een mooi span vormen.

Zij is mysterieus en spiritueel, ik ben vreselijk nuchter. Bij het saaie, kille, af. Zij denkt in gebaren, kleuren en tonen. Ik denk in woorden. Zij kan denk ik, en daar heb ik veel vertrouwen in, mensen vermaken met (panto-)mime. Ik zou het moeten hebben van 'spoken art'.

Creatief zijn we beiden wel. Het thema liefde kunnen wij beiden wel opvoeren. Want dat is waar we beiden naar verlangen, wat we bij en in elkaar hebben gevonden.

2 mensen die elkaar toevallig leerden kennen. Die anderen wellicht niet aan elkaar zouden koppelen, maar die niet zonder elkaar kunnen noch willen.

15 minuten doorschrijven. Dat viel dit keer niet mee. Inspiratie genoeg, maar het vinden van woorden was erg moeilijk.

Reacties

Populaire posts