No way José 3

"Hallo, heeft u voor ons een slaapplek?"
"Ons? U bent samen met nog een persoon? Waar is zij? Of hij?"
"Nee, ik ben hier samen met mijn kat en hond."
"Sorry, maar honden worden hier niet toegelaten. Kunt u haar snel naar buiten brengen voor ik problemen krijg met mijn baas?"

"Hallo, heeft u een slaapplek voor ons?"
"Ja, dit zijn de prijzen voor onze kamers."
"Ik wil dan graag een 2 persoonskamer zonder tv en internet."
"Oh, pardon. U kunt geen 2 persoonskamer nemen."
"Zijn die allemaal vol?"
"Dat niet. Maar die zijn alleen voor gasten die met 2 personen, of een veelvoud daarvan, komen. U bent, afgezien van uw dieren, alleen. Uw dieren mogen wel op de kamer maar niet op een bed."

"Hallo, heeft u een slaapplek voor ons?"
"Ja, dat heb ik. U kunt morgenochtend tussen 7:00 en 9:00 uur ontbijten."
"En na 9:00 uur?"
"Na 9:00 uur wordt er geen ontbijt meer geserveerd. Dit maakt voor de prijs overigens niet uit. U betaalt voor de overnachting. Het ontbijt krijgt u als het ware van ons. Alleen geldt hier een vast tijdstip voor."
"Heeft u een wekservice? Ik weet namelijk niet hoe laat ik wakker word."
"Wij hebben geen wekservice, maar u wordt vast wakker van de kerkklok."
"Nou, het is nu ook al zo laat dat ik vast nergens anders een plek kan vinden. Doet u mij dan maar een kamer. Zoals u ziet heb ik een kat en hond. Mogen die op de kamer?"
"Ja, maar niet op een bed. Ik heb daarom voor u een ruime 1 persoonskamer. Verder geef ik u wat oude lakens mee waar de dieren op kunnen liggen."

"Welterusten jongens!" "Miauw!" "Woef!"

"Meneer?", "Ik ben Victoria, ik ben medewerkster van b&b ... Klopt het dat uw kat en hond kunstjes vertonen?"
"Hallo, ja, dat klopt."
"Zou u een week lang gratis in onze b&b willen verblijven? En uw dieren iedere avond een show willen laten geven?"
"Nou, zij hebben pas 1x een optreden gegeven. Ik weet nog niet of zij dat op commando willen doen."

"Meneer?" "Ik ben Pablo van b&b ... Zou u met uw dieren een week bij ons willen logeren? Wij zouden het leuk vinden als uw dieren optredens geven, en de kinderen met uw dieren kunnen spelen."
"Ik wil wel proberen of zij optredens kunnen geven. Maar dat spelen met kinderen zie ik niet zo zitten. Mijn dieren zijn een beetje schuw."
"Oh, maar als u optredens geeft zijn we al heel blij!"
"Goed, maar ik kan niet verzekeren dat zij op commando hun kunstjes laten zien."
"Zouden jullie het willen proberen?"
"Ja hoor."

"Meneer, wij hoorden dat u in b&b .. verblijft en daar optredens geeft. Klopt dat?"
"Ja, dat klopt."
"Zou u dat ook in onze b&b willen doen?"
"Ja hoor."

"Meneer, mijn naam is ... Wij hebben een b&b voor kinderen met autisme. Nu zouden wij graag onze kinderen wat leuke activiteiten aanbieden. Optredens van uw dieren lijkt ons erg leuk."
"Nou, ik wil wel een weekje komen."
"Wat zijn uw dieren fantastisch! Het optreden was al geweldig. Maar zoals uw dieren omgaan met onze kinderen. Er zijn kinderen die anders niet praten en die voerden nu hele gesprekken met uw kat of hond."
"Ik zag het. Ik ben verrast. Normaal zijn ze schuw."
"Het is bij mij bekend dat dieren dit effect vaker hebben, maar dat geldt natuurlijk niet voor ieder dier."
"Zou u langer en/of vaker bij ons willen verblijven? Misschien permanent?"
"Ik hoef geen krullen."
"Dat bedoel ik niet meneer. Ik bedoel of u in onze b&b zou willen wonen. Dat u een van onze medewerkers bent, en u een huisje krijgt zoals onze andere medewerkers."
"Nou, heel graag want ik weet anders nooit hoe lang ik op dezelfde plaats ben. Ziet u, ik ben thuisloos."
"Maar dan wil ik u zeker een huisje aanbieden!"
"Zullen wij dat doen, jongens?"
"Waf waf!" "Miauw!"


Reacties

Populaire posts