In mijn kracht


Door een project had ik Margreet van Piekfotografie ontmoet. 

Sinds oktober 2016 is zij werkzaam als fotografe. Zij deed een oproep "Wil je je zelfbeeld versterken? En krachtiger in het leven staan? Door een mooi krachtportret van je te maken laat ik je zien wat daar de toegevoegde waarde van is."




Ik stuurde haar een bericht en behoorde ik tot een van de gelukkigen. Wij spraken voor en tijdens de dag over mijn interesses, ervaringen, momenten van geluk enz.




Een van mijn passies is geocaching. We gingen in het Stadspark van Groningen op zoek naar een cache. Ik vond zogenaamd een cache onder een brug.




Wij spraken ook over autisme. Kortgeleden is de diagnose ASS (Autisme Spectrum Stoornis) gedaan. Sinds het is vastgesteld ben ik soms nogal wiebelig. Is het alsof ik op twee (of meer) gedachten/gevoelens hink. 

Het pad dat informatie aflegt om verwerkt te worden is geen korte, rechte lijn. Maar zit, spreekwoordelijk gezegd, vol hobbels en kuilen.


We kwamen bij een bijzonder pad in een sloot. Margreet kwam met de geniale ingeving om dit pad te gebruiken als metafoor en mij wandelend over dit pad in beeld te brengen. 


Margreet, nogmaals hartelijk dank voor de fijne dag én de prachtige foto's! 

Reacties

Populaire posts