Be Happy


HAPPY Day

Het is vandaag Geluksdag én ... de verjaardag van mijn vriendin. 

Natuurlijk heb ik haar al een fijne verjaardag toegewenst. Maar, hier nog maar even wat verjaardagsplaatjes. Zij werkt vandaag, wij gaan onze (ja, die van mij hebben wij nog tegoed) verjaardagen binnenkort vieren. Ik moet haar cadeaus nog inpakken. 

Het is haar 24e en mijn 42e verjaardag. Ik vind het wel wat hebben zo'n cijfercombinatie. Of is dat óók een autistisch-trekje? Net als de liefde voor kleuren? Ach ... ik mag mijn zwart-wit kijk op zaken toch wel compenseren? 

Dat wij nu, fysiek gezien, niet samen zijn is jammer. Maar, omdat onze zielen aan elkaar verbonden zijn, wij denken wel aan elkaar. Er is regelmatig sprake van een soort telepathie. Zij hoort aan mijn zijde omdat zij vooral mijn soulmate is. Mijn maatje. Dat is meer waard dan liefje. 
Ik prijs mezelf heel gelukkig dat ik haar heb. Wil haar nooit meer kwijt. 


Reacties

Populaire posts