Art is ten uitgang

Art Rooijakkers verlaat de NPO? Hij, de man die zich vanaf 2012 ontpopte als dé presentator van Wie is de mol?, stapt over naar Talpa: dé mol.

Ik heb wel moeite om het bericht te geloven vanwege de datum: 1 april. Echter, als men benadrukt dat het geen grap is wil ik ook niet wantrouwend zijn. Je moet ook eens kunnen denken dat mensen niet alleen maar leugenaars en bedriegers zijn, toch?

Waarom twijfel ik zo of het een grap is, of niet? Is het de angst dat het toch een grap is, en ik het niet door heb gehad? Dat ik serieus gereageerd heb op een grap? Want ja, ik heb al gezegd dat het mij erg leuk lijkt als Janine Abbring of Carolien Borgers de nieuwe presentatrice wordt van het populaire tv-programma.

Ik heb nog wel eens moeite om door te hebben of iemand een grap maakt of aan te voelen dat er op een bepaald moment geen grap kan worden gemaakt. Kenmerkend voor A.S.S. Het blijft mij bezighouden, ik blijf twijfelen over mezelf. Menselijk of is dat ook typisch iets voor autisten?

Mollen hebben tunnelvisie en zijn slechtziend (dus emoties zien zij ook moeilijk). Dat heb ik ook. In geval van tunnelvisie heet dat dan pre-occupatie of rigiditeit.

Reacties

Populaire posts